Sommaruppsättning.


Tänkte bara visa hur jag gått omkring idag.

Imorse steg jag nästan upp med tuppen om den hade haft sovmorgon ett litet tag, med andra ord klockan kvart i 8. Efter att jag släpat mig in till köket gjorde jag frukost, som bestod utav vääärldens godaste yoghurt + en macka och juice. Sen väntade jag på William ett litet tag och när han äääntligen kom for vi ut och sprang en liten sväng.

Klockan 12 ungefär for jag, William och Fanny iväg till Falkan, badade och stekte lite i solen enda till halv 5. Precis vad som behövdes efter springturen i värmen..

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Vart är shortsen köpta? :)

2011-07-21 @ 10:49:23
Postat av: Zara

Hihi, snyggt med öppen dragkedja ;)<3

2011-07-23 @ 04:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0