Stand up straight when there's something to lose


Utrustning: Canon eos 500D + Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS.

Jag är avunsjuk på min lillasyster, jag vill också vara sådär sinnessjukt söt. HAHHAHAHHAHA btw, mitt snygga ärr syns fortfarande.. Jag avlider om det inte försvinner snart, eller mijauu jag orkar inte.

Jaana vill att jag ska komma hem till henne efter maten, men.. tänk om jag aldrig äter någon mat då? För då kan jag ju aldrig komma, min nya diet heter faktiskt : ät-så-mycket-socker-du-kan-så-att-du-kan-hålla-dig-vaken-hela-dagen. Den funkar faktiskt, kanske. Nu började jag fundera på om socker är mat.. Har jag helt fel nu eller räknas faktiskt socker till mat? För grönsaker räknas ju till mat, sockerbeta är nästaaan en grönsak och man gör ju socker av sockerbetor.. Jag ska nog fortsätta fundera på det, håååååj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0