de 59 andarna som gillar äpplen.

Två väldigt extremt vackra bilder, vi kan verkligen konsten att vara sååå fagra det bara går.

Dagen har bestått utav att ligga å chilla på Jessicas säng samtidigt som vi var totalt galna med våra kameror, fotat och filmat en hel del kul, väntat på kajsa, dött av skratt när vi försökte gömma oss för henne utan framgång, pratat en massa, kört anden i glaset och garvat åt mina och de andras sjuka frågor. Nu ska jag bara fixa mina lockar igen sen ska jag springa över till Jessica och ha några till roliga timmar med världens bästa B-rudar.

Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

sv: den sprack... <3

2011-01-02 @ 22:55:12
URL: http://bessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0