Dag 11 - mina syskon

Min lillasyster Mika - Hon är verkligen farlig på riktigt, hon bits och är hemsk på alla våldsamma sätt. Man kan inte kaxxa med henne för trots att hon ser så extremt liten och söt ut så är hon farlig och argsint naanting.
Min lillebror Milo - Han gillar att slicka sig i näsan och slicka sig runt munnen så det bli munsår, det är typ hans liv förutom att bygga lego och spela tv-spel. Hans enda livskamrat är typ Lego star wars och hans nya buzz spel.

Det enda mina syskon har gemensamt är hur mycket de båda hatar mig över allt annat och hur mycket dom älskar att bråka med mig och varandra. Vi tre är verkligen en underbar och rar liten syskonskara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0