vinterkicken 2011

ph: Fanny.


Första matchen blev verkligen inte som planerat, Sandra (våran målvakt) var skadad så någon annan var tvungen att så och den här gången föll lotten på mig. Det var ett x antal månader sedan jag slutade stå i mål så jag var ju aningen ovan och ingenting gick som det skulle för min del. Och den matchen förlorade vi med 2-1. Sen andra matchen stod Yo i mål istället och då fick jag spela ute som vanligt. Jag lyckades sätta 2 mål men ena blev bortdömt, men matchen gick ändå jätte dåligt för min del och mitt spelsinne låg verkligen på 0. Den matchen slutade 7-0 till oss. Kortfattat skulle man kunna säga att helgens vinterkick gick ganska väldigt dåligt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0