raise your glass if you're wrong in every right way.

Tidigare idag fick jag världens ryck, typ ett "herregud-jag-måste-fota-nu-annars-avlider-jag-och-bloggen-ligger-på-minus-så-jag-MÅSTE-ha-något-att-lägga-upp-ryck". Och här är det ytterst vackra *host host* resultatet. Jag känner att jag kunnat lägga ner mer tid på att fixa alla inställningar EXAKT som jag ville ha dom, men tyvärr har jag inte laddat kameran så batteriet låg tektiskt sett på dödsbädden.

Nu ska jag fika färdigt min fina lilla macka, dricka färdigt oboy'en jag tagit för mig, OCH SEN ska jag bannemej rita tills fingrarna blöder och pennan brinner, för jag har insperation till 10000000!


Och föresten, vilken utav bilderna gillar ni mest?;)

Kommentarer
Postat av: fannype

sv Hahha, juliajulia.. dom är skit och inser detinte;)



2an helt klart:O Den va ju asfräään:]<3

2011-02-18 @ 17:10:02
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0