någon kommer sova gott i natt i alla fall.

Gamla bilder från julcupen, mitt lag är nog det underbaraste lag som någonsin skådats. Skulle aldrig tänka tanken att byta bort er tjejor!
Kom ut från duschen för ett litet tag sedan, och för första gången någonsin kan jag gå normalt trots att mina knän och höfter brukar krångla. OCH ett stort plus var att jag kunde spela båda matcherna utan några större problem, visst jag hade ont men jag körde hårt ändå. Första matchen gick lite segt för min del, men resten utav laget höll då igång utan större problem. Vi fick jätte många chanser men det gick som aldrig, bara jag missade då minst två utav mina chanser. Men den matchen slutade hur som helst 1-1. Nästa match gick det 1000 gånger bättre för alla i laget och vi spelade verkligen sinnessjukt fint större delar av matchen. Jag fick inte sätta några mål där heller, men jag gav Moa Hedman två rätt så fina passningar som sedan blev till mål direkt efter. Så jag bidrog i alla fall med någonting bra, matchen slutade tillslut med 4-0 till oss. Så nästa helg då taggar vi en eller fler matcher!

Kommentarer
Postat av: julias

bra spelat julia;D<3

2011-02-06 @ 00:07:40
Postat av: J e s s i c a

HIhi, jag har tagit tre utav dom där bilderna :$<3

2011-02-06 @ 09:56:13
URL: http://bessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0