någon av dessa kommer pryda mitt ansikte inom en vecka.

Jag har aldrig varit med om en sådan beslutsångest som den här, linser funkade uppenbarligen inte för mig utan jag tappade en utav dem och om jag använder linser så kommer jag aldrig mer kunna använda mascara eller någonting ever again för det blev så torrt i mina ögon redan efter ungefär 30-60 minuter och jag var tvungen att hälla linsvätska i ögat vilket hela tiden slutade med att jag badade i linsvätska över hela ansiktet.
Så då blev det att antingen välja bort linser och istället vara tvungen att välja ett par glasögon, och ja.. Ni ser ju ovan vad jag valde. Så nu har jag alltså lånat hem två par glasögonbågar, ett par guldfärgade och det andra paret är svarta. Nu återstår bara att välja någon av dem, personligen tycker jag mest att jag ser ut som en uggla i de svarta så jag misstänker att jag kommer välja de guldfärgade ändå i slutändan.
HAHAHHAHAH herregud.. jag bjuder verkligen på dom där två, särbarn.

Kommentarer
Postat av: julias

haha grymt snygg!<3

tummen upp för dom där coola glasögonen(y'

2011-02-08 @ 18:11:41
Postat av: ONLYPAULINAA

Gillar mest dom första och dom sista! :D



Riktigt snyggt Julia! gillas! ;)



Kram<3

2011-02-08 @ 19:03:36
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nåt som inte är uggle style ;) haha nä du ska ha vad du själv trivs i <3

2011-02-08 @ 20:53:04
Postat av: Kajsa

Tror att de är dom på bild nummer 2 jag har;)

2011-02-11 @ 14:44:00
URL: http://kjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0