+/-

+ Det är ÄNTLIGEN helg!! Jag har längtat sen i söndags, tur att veckan gått snabbt i alla fall.
+ Det här blivit varmare ute, och just nu visar termometern "bara" -4,7. Hmmm..undra om den bara luras?
+ Jag är inte blind längre, vilket innebär att jag slipper gå in i lyktstolpar, cyklar, människor osv. Ni vet det underlättar ju faktiskt att se någonting här i livet.
+ Till middag blir det TACOS, finns det någon bättre fredagsmat?!

- Grannen verkar älska att spela värdelös musik, bedövande högt om och om igen..
- Det känns som om helgen kommer gå waaay to snabbt, misstänker att jag kanske har fööör mycket planer i helgen.
- Det är vinter, tragiskt men dock förfärligt sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0