jobbigt va.


Skolan idag, va ärligtalat för engångskull grymt rolig! Har varit aschill hela dagen, iallafall för dom som går tyska;)

Började onsdagen med bild, som vanligt. Var en rätt chill lektion, för vi är färdiga med våra kollage-teknik saker så vi fick göra vad vi ville.
Sen körde vi full rulle med musik, satt i ett rum med dämpad belysning och sjöng jul-sånger. Var riktigt, riktigt mysigt faktiskt. Plus att min klass har en sjukt bra humor, så allt va bara allämnt random.
Sen biologi, snabb gjorde en liten uppgift sen fick vi sluta typ 15-20min tidigare. Alltså 15-20min längre lunch:]
Till lunch var det julbord, så jag åt julskinka och äppelmos faktiskt. Tycker ändå att allt annat på julbordet är äckligt, så julskinka och äppelmos funkade.
Efter lunchen hade vi idrott, och min idrottslärare är så sinnessjukt amazing att vi slapp dansa och körde på en massa lekar istället. Och min klass är ju som den är, så ännu en lektion fylld med humor.
Sista lektionen var språk, och vi som har tyska fick ta med oss fika och sen sitta och chilla hela lektionen. Och efter tyskan satt jag och spelade UNO med Erik och Anton, kan ju stolt berätta att jag vann, en gång:]

Nu ska jag duscha och sen sova, har blivit så sent de senaste dagarna så nu behövs en lite tidigare kväll faktiskt. pooossss!

Kommentarer
Postat av: fannype

De 'r väl endå torsdag:]?<3<3<3<3<<3<3

2010-12-16 @ 16:45:59
URL: http://byfannype.blogg.se/
Postat av: LISA MARKLUND

juulia:]<3

2010-12-16 @ 20:52:34
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: fannype

sv MEN AJAJJAJAJJJAJAA:$<3

2010-12-17 @ 15:47:27
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0