Dag 07 - min(a) bäst(a) vän(ner)

Egentligen ska jag idag skriva om min bästa vän, men hur fan ska det gå till när jag har flera sinnessjukt grymma bästa vänner!? Hur ska jag välja en utav dem när allihopa betyder exakt lika mycket för mig? Såå, jag kör på att skriva om mina bästa vänner istället!


Dom här b-rudarna, de är det finaste tjejerna jag vet. Dom är en kombination av regnet och solskenet, tillsammans skapar dom en regnbåge. Julia, kajsa, jessica och fanny, dom har fått mig att skratta av gråt och gråta av skratt. Vi har hur många minnen som helst tillsammans och dom gjorde sommaren 2010 till den underbaraste sommaren någonsin, jag kan inte göra annat än att hoppas på att vi får många fler minnen tsm.

Sen har jag många, många, många fler bästa vänner. Som t.ex Jaana, Simon, Eddie osvosv, men jag kan ju inte skriva om allihop? Även om jag inte skrev om alla er här, så har jag inte glömt er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0