Dag 06 - tio saker du inte visste om mig



1. Jag har tinitus, har haft det ett bra tag nu. Men inte så pass högt att jag inte kan leva med det, tänker inte särskilt mycket på det förren jag ska sova. Dock kan det vara svårt att koncentrera sig på lektionerna om det är för tyst, iallafall så pass tyst att det hörs.

2. Jag kan verkligen inte laga mat, kan knappt baka heller. När jag försöker blir det antingen bränt, eller så blir något annat helt tokigt . Jag är helt hopplös i köket skulle man kunna säga.

3. Jag fyller år väldigt tidigt på året, mer exakt i början på januari. Fast egentligen tycker jag att det blir för mycket med först jul och sen några veckor senare fyller jag år. Skulle hellre fylla år på sommaren än kalla januari. Fast det är ändå chill att vara äldst i klassen:]

4. Mitt databeroende börjar snart gå överstyr, sitter för mycket inne på mitt rum med datorn. En sak som egentligen bara är tragiskt, men det är kylans fel - säger vi som.

5. Min naturliga hårfärg är egentligen mer mellan blondt än den blonda färgen jag har nu. Men jag trivs bättre i lite blondare hår, så jag kör på det!

6. Jag är exakt 164cm lång, snart längre än min pappa. Och det är jag überstolt över! Några centimeter till, eller några och några - 6 centimeter till så är jag 170cm. Fast, den dagen känns väldigt långt bort just nu.

7. Jag har väldigt lätt för att lära mig nya saker, t.ex om jag läser en text på SO'n eller något så kan jag den efter att ha läst den en gång. Har aldrig haft problem med något i skolan, och jag hoppas att jag aldrig kommer få det heller.

8. Det värsta jag vet är svamp, alla säger att det inte smakar något. Men det är en ren och skär LÖGN:o Svamp smakar extremt äckligt, konsistensen är jätte obehaglig och jag kommer aldrig i hela mitt liv gilla svamp.

9. Jag är helt pank just nu, förutom 20an som ligger i min jackficka som jag fick av min totalt amazing farmor igår. Har köpt julklappar för alla mina pengar, vilket är ovanligt för att vara jag.

10. Jag tycker att allt jag skrivit där upp borde ingå i kategorin - Kbry's moment:]

Kommentarer
Postat av: fannype

Något du är dålig på när det gäller skolan;)

2010-12-17 @ 23:09:50
URL: http://byfannype.blogg.se/
Postat av: fannype

Sv HAHAHHAHHAHAHAHAHHAH;)

2010-12-18 @ 10:11:24
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0