Dag 05 - vad är kärlek

Det finns så sjukt många olika sorters kärlek, och jag vet inte riktigt hur jag ska skriva riktigt. Det är svårt att skriva vad kärlek är, när man är så fylld av kärlek att man knappt kan tänka på annat.

Riktigt kärlek går inte ens att beskriva med ord, det är någonting man känner - ingenting man skriver eller säger. Sen är det en extrem utmaning att sätta ord på någonting man känner, inga ord är vackra nog.

Det finns ingen vackrare känsla än kärlek, jag går omkring med ett leende på läpparna hela tiden, har en underbar och varm känsla i magen hela tiden. Som om alla vassa och hårda kanter blir mjuka och runda. Med andra ord, kärlek för mig är som att sväva på rosa moln.
William får mig att känna så, jag vill vara med honom hela tiden. När jag inte är med honom så är det som om en stor bit av mig saknas. Och jag hatar känslan av att vara så här beroende av någon, men samtidigt är det ju så sjukt underbart att vara kär.

Jag försökte i alla fall, så gott jag kunde. Hoppas att ni fattar att det inte är så enkelt som det låter att sätta ord på känslor.



den mängd kärlek jag har i kroppen, är till dessa underbara människor i videon♥ + en massa andra personer.

Kommentarer
Postat av: Edvono

Men hallå vänta nu..... nu vart de ju fail..... jag då:(

2010-12-16 @ 07:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0