Dag 04 - min önskelista

Jag har egentligen ingen direkt önskelista, men jag har en massa saker som jag vill köpa när jag har råd.

En Canon eos 500d, en kamera - självklart:]
Jag älskar att fota, och det kommer jag alltid göra. Jag köpte min första kamera för lite mindre än ett år sedan, och jag känner verkligen för att "byta upp mig lite", till en bättre och mer avancerad kamera.

Pro-markers, pennor - awesome!
Jag är störtförälskad i dessa uuuuunderbara pennor, jag vill ha nuuu. Synd bara att dom är så dyra.

Akvarellpapper, måååla - gudomligt
Jag har ett papper kvar, börjar bli lite panik här. Såfort jag får pengar så måste jag köpa nya.



Det blev lite sent, har gjort läxor och en massa sånt fram tills nu. Så bloggen blev lagd lite åt sidan, och inlägget blev kortare än förväntat. Men nästa lovar jag blir längre!

Kommentarer
Postat av: ElinSnelin

Vad är Pro-markers, pennor ??Jag förstår att det är en penna men vad för konstig penna?

2010-12-15 @ 16:45:29
URL: http://eizoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0